您现在的位置: 方向标英语网 >> 英语培训 >> 桂林英语培训 >> 培训正文
英语搜索:
 
 最新英语            more>>
 推荐英语            more>>
 热门英语            more>>

全封闭-史上最强英语角

作者:stephen    培训来源:方向标英语网    点击数:    更新时间:2009-4-9 【我来说两句

4月7日新起点英语举行了一场别开生面的英语角活动。这次有七位外国来宾,他们来自不同的国家,有美国、德国、瑞士人,还有三个来自斯洛维利亚的朋友。他们的旅游经历特别丰富,在来中国之前,他们也去过印度、泰国等其他国家。他们一行七人本来是来阳朔攀岩,途中与我们做了一些交流,我们觉得他们特别友好,在旅游途中也特别有冒险精神。我们便邀请这几位外国的朋友参加我们的英语角活动,就这样,他们成为了我们学校英语角的志愿者。在他们七个人中,甚至也有人掌握了多种语言。学员们与七位外国朋友围坐在长条课桌旁轻松畅快的进行交谈,老外和学员们一起一边喝着啤酒,一边无拘无束的作着交流,在这种和谐、快乐的交谈中,这七位客串的老师也一直耐心积极地纠正英语角学员的一些发音和情景用语问题。在他们帮学员们学习英语的同时,他们也可以接受我们每周两次的免费中文课教习。通过参加英语角的活动,学员们普遍意识到自己所掌握英语知识的不足,在对英语的重要性有了更进一步的认识的情况下,也更加明确了学习英语的具体目标,学员们学习英语气氛空前高涨。

在每次英语角活动结束前,英语角负责人Madge会把下一次的话题提前告诉学员,让他们准备好相关话题的资料。英语角每周两次,周二、周四晚上7点到9点,届时将在学校门口举行。希望大家能积极主动关注英语角的相关活动,也欢迎大家能加入英语角这个大集体,一起徜徉在快乐学英语的氛围中。

Ashley老师课堂上,我们讨论了一个很有趣的话题,Love Story, 呵呵。 very interesting.  Bonnie endy   Grath   Recheal  都分享了 自己经历过的爱情故事。 生活就是这个样子, 有时候充满激情,有时候感觉很平淡。呵呵 但是无论如何都应该积极的面对。 特别是情侣之间,彼此包容是最重要的。

New Start, New life!
Never thought I’d want to be an English teacher. Two weeks ago, I was just one of the many travelers in Yangshuo.

People say third time’s a charm, indeed! I kept asking myself why Yangshuo? Answers not clear, but I’ve found peace and happiness that were absent from my life for quite a while.

I do miss Vancouver a lot! Hey, Alfie, Allen, Amy, Vivian, Vivi, Alice, Sunnie, Ricky, Lupin, Sean, Lena, Fanny… Please don’t get mad if I didn’t mention all the names. It’s 9am and no coffee…so just excuse me guys!

Our school is probably the youngest English training school in Yangshuo, like its people, we’re young, energetic, and passionate. I’m not sure if it’s ever going to be huge or successful, what I do know so far is that we’ve put our best effort into making this school a trustworthy one for those who want to learn English and to give those a unique experience of learning while enjoying this beautiful small town.

Sound too cheesy? Not so, if you know me, you know I don’t write hypocritical stuff. I’d throw up before you.

Weather is getting warmer hopefully.

I need a haircut and some flat shoes.

已有很多网友发表了看法,点击参与讨论】【对英语不懂,点击提问】【英语论坛】【返回首页

  • 上一个培训:
  • 下一个培训:
  •  英语图片文章                                          more>>